divendres, 16 de setembre del 2011

Tinc ulleres noves

Versió comando...

Des d'abans de l'estiu que tinc unes ulleres noves que m'agraden molt. Són d'una marca italiana que es diu Try, i són la muerrrrrte de qualsevol fashion victim. No és que jo ho sigui, però si que m'agrada combinar una mica la roba amb els complements i per aquesta finalitat, les Try són ideals.

Es tracta d'un sistema de vidres "a l'aire" (hi ha moltes variants i formes per triar) que es complementa amb una àmplia gamma de varilles de diferents colors i dissenys. Simplement desmuntes les varilles laterals i el pont del nas, i les canvies per unes d'un altre color.

Mutació cap a vermelles
 A dia d'avui, les tinc en blanc, vermell, fuchsia degradat, blau marí, negres/plata, i l'adquisició més recent: les de camuflatge.
Detall


Composició estil "Escuela de Sirenas"
Adjunto fotos!